w

Reklama Toyoty Corolli z 1999 roku – auta tam nie zobaczysz (wideo)

Toyota Corolla reklama 1999
Reklama Toyoty Corolli z 1999 roku - auta tam nie zobaczysz (wideo)

Marketing jest jedną z najbardziej istotnych dźwigni handlu. Doskonale o tym wiedzą specjaliści zajmujący się samochodami.

Wśród nich znajdziemy oczywiście przedstawicieli japońskiej marki. Tym razem mamy dla Was prawdziwą gratkę. To reklama Toyoty Corolli z 1999 roku. Pomysłów na odpowiedni scenariusz może być wiele, ale ten jest o tyle zaskakujący, że nie przedstawia ani kawałka auta.

W materiale reklamowym zawarto mechanika czekającego w serwisie na przyjazd klientów. Jak można wywnioskować po logo na ścianie, to warsztat Toyoty. Cały wątek opiera się na… nudzie. Do fachowca nie przyjeżdża żaden pojazd, a on sam skupia się jedynie na czytaniu gazety.

Wniosek jest prosty – Toyoty rzadko trafiały na serwis. I rzeczywiście, w latach 90. były to niezwykle proste i długowieczne samochody. Marketing wykazał się kreatywnością. Zobaczcie:

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Renault Clio 2 Sport przyspieszenie

Renault Clio II Sport (172 KM)- Próba na niemieckiej autostradzie (wideo)

Staranowanie osobówki

Auto w martwym punkcie: Zmiana pasa ruchu skończyła się staranowaniem osobówki (wideo)