w

BMW Serii 5 AC Schnitzer. Biel i czerń zawsze są w modzie

BMW Serii 5 AC Schnitzer
BMW Serii 5 AC Schnitzer. Biel i czerń zawsze są w modzie

Nowa „Piątka” nie wszystkim przypadła do gustu po kątem stylistycznym, ale w odpowiednim pakiecie robi naprawdę dobre wrażenie, czego przykładem może być właśnie ten projekt.

Oto BMW Serii 5 AC Schnitzer, czyli jeden z pierwszych zewnętrznych zestawów, który jest dedykowany temu wcieleniu bawarskiego sedana. I od razu warto podkreślić, że można go nabyć również dla elektrycznej wersji, czyli i5.

Zacznijmy od tytułowych barw, bo to one pierwsze zwracają na siebie uwagę. Dominuje tu biały lakier, ale uzupełniono go czarnymi wstawkami, które fajnie kontrastują. Ciekawym akcentem są niebieskie zaciski hamulcowe. Wszystko tu do siebie pasuje.

Warto dodać, że AC Schnitzer nie skupił się na samym aspekcie wizualnym. Celem było poprawienie wartości aerodynamicznych oraz optymalizacji właściwości jezdnych. Pakiet ma więc nie tylko wyglądać, ale także zapewniać większą wydajność. I to cieszy.

BMW Serii 5 AC Schnitzer 2024

Jeżeli chodzi o felgi, to producent proponuje jeden z trzech wzorów: AC1, AC3 lub AC4. Co ważne, każdy z nich występuje w trzech rozmiarach: 19, 20 albo 21 cali. W przypadku karoserii, należy podkreślić, że bazą jest Seria 5 z fabrycznym pakietem M-Sport. Pod maską może być zatem dowolna jednostka napędowa. Ważne, żeby nabywca po prostu dobrał tę opcję w konfiguratorze.

Zestaw obejmuje lakierowane listwy progowe, przedni splitter oraz dokładkę tylnego zderzaka. Niby niewiele, ale zmiany są dostrzegalne. Poza tym, BMW Serii 5 AC Schnitzer ma obniżone zawieszenie.

BMW Serii 5 AC Schnitzer
BMW Serii 5 AC Schnitzer

Wersja z przednim napędem jest bliżej asfaltu o 15-20 milimetrów. W przypadku egzemplarza z napędem xDrive da się obniżyć całość o 25-30 milimetrów. Aby koła wyglądały lepiej, osadzono za nimi 10-milimetrowe dystanse.

>Rolls Royce Spectre Mansory. W stylu luksusowego grobowca

A jak kształtują się ceny? Zacznijmy od tego, że każdy element pakietu można nabyć osobno, co jest dobrą wiadomością dla klientów. Najdroższe są oczywiście felgi, które w największym rozmiarze mogą kosztować do 5890 euro.

Pozostałe części są wyraźnie tańsze. Splitter kosztuje 1290 euro, spojler dachowy 490 euro, dystanse 232 euro, sprężyny obniżające 490 euro, a listwy progowe – dokładnie 840 euro. Czy warto? To już kwestia indywidualnych oczekiwań nabywcy.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Navitel R35 opinie

Navitel R35 w cenie zestawu sushi. To dobry i tani sprzęt z dedykowaną aplikacją

Mercedes-AMG G 63 Mansory

Mercedes-AMG G 63 Mansory. Kwadratowy ninja