w

„Nieodpowiedzialna” reklama BMW

Standardy reklam motoryzacyjnych na przestrzeni lat uległy wielkim zmianom. Boleśnie przekonało się o tym BMW, które próbowało nawiązać do „starej” szkoły…

ASA, czyli brytyjska instytucja zajmująca się ocenianiem i zatwierdzaniem reklam postanowiła zakazać emisji najnowszego spotu dotyczącego M4 Convertible. Według jej opinii reklama w tej formie ma „szkodliwy wpływ na społeczeństwo” i zachęca do niebezpiecznego stylu jazdy. BMW oczywiście postanowiło się odwołać, ale ASA nie zmieniło swojej decyzji. Ponadto niemiecki producent został ostrzeżony, aby w przyszłości nie łączył w podobny sposób jazdy torowej z jazdą po drogach publicznych. Jak widać, ktoś w brytyjskiej komisji bardzo nie lubi motoryzacji…

 

Źródło: WCF, PublicHD1

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wschodnia część obwodnicy Lublina otwarta

Znamy ceny nowej Corsy