w

Mercedes-Benz Klasy 2021 wyceniony – dobrze mieć pół bańki

Mercedes-Benz Klasy S 2021 (W223)
Mercedes-Benz Klasy S 2021

Mercedes-Benz Klasy S 2021 trafia do polskiej sieci dealerskiej. Flagowy model niemieckiej marki startuje od 434 200 zł.

Tyle kosztuje bazowy wariant S 350 d uzupełniony napędem na tylną oś. Jego fundamentem jest sześciocylindrowy, rzędowy diesel o pojemności 2,9 litra generujący 286 KM. Podobnie jak pozostałe wersje silnikowe, seryjnie występuje z 9-biegową przekładnią automatyczną. Tak wygląda pełna gama silnikowa:

  • S 350 d (2.9 R6 diesel, 286 KM): 434 200 zł
  • S 350 d 4MATIC (2.9 R6 diesel, 286 KM): 452 700 zł
  • S 400 d 4MATIC (2.9 R6 diesel, 330 KM): 490 300 zł
  • S 500 4MATIC (3.0 R6 benz., 435 KM): 532 500 zł

Dopłata do przedłużonego nadwozia wynosi 20 000 zł. Każda S-Klasa wyposażona jest w m.in.: komfortowe domykanie drzwi, reflektory matrycowe MULTIBEAM LED, asystenta parkowania kamerą cofania, podgrzewane przednie fotele, skórzaną tapicerkę, 2-strefowąklimatyzację, nastrojowe oświetlenie, bezprzewodową ładowarkę dla smartfona z przodu, pakiet systemów wspomagających Plus, 18-calowe obręcze kół, ochronę antykradzieżową URBAN GUARD, wycieraczki Magic Vision Control, wyświetlacz centralny OLED 12,9? i wysuwane klamki.

Najnowsze wcielenie Klasy S może być wyposażone wyposażone w szereg rozwiązań odpowiadających za komfort i bezpieczeństwo pasażerów. System obsługi głosowej zintegrowany z systemem MBUX został dopracowany i teraz można z niego korzystać z każdego miejsca w kabinie. Warta uwagi jest też funkcja masażu z 10 programami.

Link do konfiguratora znajduje się TUTAJ.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nissan Z Proto – fura, na którą czekaliśmy nie trafi do Europy…

Hyundai i30 N 2020 – odświeżona stylistyka i debiut skrzyni automatycznej