Hyundai i30 N to jeden z najlepszych przednionapędowych hot hatchy na rynku. Właśnie doczekał się kuracji odmładzającej.
Zmiany stylistyczne są zbliżone do tych, które znamy z konwencjonalnych wersji. To oznacza zmodyfikowane zderzaki, grill z nową fakturą i przeprojektowane oświetlenie (teraz z ledowymi wypełnieniami). Warto dodać, że pojawiły się również nowe lakiery i felgi o niższej masie własnej.
Pod maską znajduje się oczywiście 2-litrowy silnik z doładowaniem. Oferuje 250 KM lub 275 KM. Słabszy wariant występuje jedynie na wybranych rynkach. Warto dodać, że moment obrotowy wzrósł z 352 Nm do 376 Nm. To zasługa funkcji overboost.
Największą nowością jest sportowa przekładnia automatyczna N DCT. To 8-biegowa, dwusprzęgłowa konstrukcja. Do tej pory była ona oferowana w Velosterze N. 6-biegowy manual pozostanie w ofercie. Pierwsze sztuki odświeżonego Hyundaia i30 N trafią na europejskie drogi na początku 2021 roku.