Japońska marka pokazała swoim fanom dwa zmodyfikowane jednoślady, które mogą zainteresować wielu potencjalnych nabywców.
Honda Steady Garage i MNNTHBX to motorynki XXI wieku. Oprócz świetnego wyglądu oferują silniki spalinowe i niską cenę. Baza, czyli Honda Navi kosztuje w USA 1807 dolarów, co stanowi równowartość 7517 złotych (kurs 4,16). Niektóre elektryczne hulajnogi sprzedawane są w takich cenach.
Można więc podejrzewać, że nowe motocykle o skromnych gabarytach będą cieszyły się sporym wzięciem. Jesteśmy ciekawi, czy Japończycy zaoferują je także w Europie. Wydaje się, że znalazłby się całkiem spory target na takie zabawki.
Marka zaprezentowała dwie ciekawe przeróbki, których podjęli się fani tych jednośladów. Obie zasługują na uznanie i mogą zainspirować innych właścicieli miniMOTO.
Honda MNNTHBX
Autorzy projektu, Barber Small Bore, twierdzą, że to idealne urządzenie do jazdy po alei serwisowej. Czy to oznacza, że Max Verstappen i Sergio Perez (Red Bull posiada silniki Hondy) będą wkrótce przemieszczali się takimi maszynami na etapie zapoznawania z torem? Kto wie. Z pewnością byłaby to świetna promocja, tym bardziej że ceny są naprawdę niskie.
Malowanie w kolorach czerwonym, białym i czarnym wygląda zjawiskowo. Fajnie prezentuje się też amortyzator Ohlins przytwierdzony do aluminiowego mocowania. Uwagę zwracają także koła, wydech z włókna węglowego i nisko umieszczona kierownica. Oprócz tego, Honda MNNTHBX posiada dwa głośniki.
Honda Steady Garage
Za ten projekt odpowiada sklep w Irwindale (Kalifornia, Stany Zjednoczone). Modyfikacjom uległy koła, które teraz mają większą szerokość (szczególnie to z tyłu). Nie zabrakło również wydechu Vance & Hines ze stali nierdzewnej, który ożywia ciekawy design.
Widoczny jest również amortyzator Gears Racing. Udane lakierowanie zostało natomiast uzupełnione oświetleniem LED. Oba projekty Navi zmobilizowały firmy do oferowania niektórych komponentów wykorzystanych do ich wykonania.
Motorynki Hondy – kluczowe dane
Dla wielu polskich fanów takich jednośladów najistotniejsze są parametry techniczne. Motorynki Hondy posiadają silnik o pojemności 110 centymetrów sześciennych. Uzupełnia go bezstopniowa przekładnia automatyczna. Są więc to swego rodzaju skutery.
Średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym to około 2,1 litra. Moc i osiągi nie zostały ujawnione, ale można podejrzewać, że są one zbliżone do wartości, które można osiągać w miastach.