Na ten model czeka wielu fanów japońskiej motoryzacji. Nowa generacja kompaktowego bestsellera zbliża się wielkimi kołami.
Honda Civic 2021 jest w pewnym sensie powrotem do korzeni. Wygląda bardzo powściągliwie, ma przemyślane wnętrze i nie skrywa skomplikowanych rozwiązań. Możemy więc mówić o solidnym aucie, które nie wzbudza większych emocji. I bardzo dobrze.
Egzemplarz biorący udział w tym porównaniu skrywa benzynowy silnik 1.5 VTEC Turbo generujący 180 koni mechanicznych oraz 240 niutonometrów. Jego uzupełnieniem jest bezstopniowa przekładnia automatyczna.
Tuż obok Hondy stanęła rodzima konkurencja. Pierwszą rywalką jest Mazda 3 z dwulitrowym silnikiem benzynowym oddającym do dyspozycji 186 koni mechanicznych oraz 252 niutonometry.
Trzecim samochodem biorącym udział w tym porównaniu jest Toyota Corolla, która również skrywa dwulitrowy silnik zintegrowany z przekładnią CVT. Łączna moc tego układu to 169 koni mechanicznych.
Który z tych japońskich sedanów reprezentujących segment C okazał się najszybszy na prostej? Poniższy materiał odpowiada na to pytanie: