w

BMW M3 Touring Manhart. Neptun mógłby takim jeździć

BMW M3 Touring Manhart
BMW M3 Touring Manhart. Neptun mógłby takim jeździć

Pakiety modernizacji oferowane przez tunerów mają różne oblicza. Ten wydaje się idealnie skrojony pod niemieckie kombi klasy premium.

Oto BMW M3 Touring Manhart w pełnej okazałości. Samochód został nie tyle przeprojektowany, co wzbogacony dodatkowymi elementami. Niemniej jednak żaden z nich nie zmienił jego charakteru, a jedynie go podkreślił. I to się chwali.

Pierwsze, co rzuca się w oczy to oczywiście lakier. Jedyni powiedzą, że to seledynowy, a inni będą w nim widzieć lazurowy. Tak czy inaczej, Neptunowi mógłby się podobać, bo budzi zdecydowanie wodne skojarzenia.

Wnętrze też otrzymało kilka dodatków, które są kontynuacją motywów zastosowanych na zewnątrz. Kluczowe są tu dodatki z włókna węglowego, które uzupełniono skórą o wysokiej jakości. Przejdźmy jednak do rzeczy.

BMW M3 Touring Manhart

Auto otrzymało czarne wstawki, które znajdziemy z każdej strony, podobnie jak wloty i wyloty powietrza. Oprócz tego, dysponuje dokładkami do zderzaków, nakładkami progowymi, przyciemnionymi szybami i dedykowanymi okleinami.

>BMW X5 M Manhart. „Mocy wystarczyłoby dla dwóch sportowych kompaktów”

W oczy rzucają się także wieloramienne felgi – 20-calowe z przodu i 21-calowe z tyłu. W połączeniu z lekko obniżonym zawieszeniem, tworzą naprawdę charakterną całość. Oczywistym jest, że nie wszystkim przypadnie do gustu ten wielki, dwuczęściowy grill z przodu, ale ma on już swoich zwolenników. Wszystko jest kwestią czasu.

BMW M3 Touring Manhart
BMW M3 Touring Manhart

BMW M3 Touring oferuje coś więcej, niż pakiet stylistyczny. Wspomniane zawieszenie to układ od H&R. Oprócz niego, zastosowano tu nowy układ wydechowy, a także moduł sterujący silnikiem znany jako MHtronik.

Efekty? 641 koni mechanicznych i 800 niutonometrów. Przypomnijmy, że seryjny egzemplarz tego modelu oferuje 503 konie mechaniczne i 650 niutonometrów. Mówimy więc o potężnym wzroście potencjału silnikowego.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Mikro-akcja serwisowa

Mikro-akcja serwisowa. Bugatti wzywa jeden samochód

AMG Driving Academy 2023

AMG Driving Academy 2023, czyli kurs, po którym będziesz lepszym kierowcą