w

Bentley Continental GTC Mulliner Riviera Collection. Długa nazwa, mnóstwo luksusu

Bentley Continental GTC Mulliner Riviera Collection
Bentley Continental GTC Mulliner Riviera Collection

Jedyny kabriolet w gamie brytyjskiej, legendarnej marki doczekał się bardzo ciekawej konfiguracji. Oto Bentley Continental GTC Mulliner Riviera Collection.

Ten model ocieka luksusem już w bazowej konfiguracji, której oczywiście nie można nazywać ubogą. Ta wersja jest jednak o kilka poziomów wyżej ze względu na dodatki oraz unikatowy charakter.

Zacznijmy od tego, że projekt powstał z myślą o kulturze żeglarskiej – oczywiście tej na najwyższym poziomie, także finansowym, co nikogo nie powinno zaskakiwać. Właśnie tam znajduje się target Bentleya.

Bentley Continental GTC Mulliner Riviera Collection
Bentley Continental GTC Mulliner Riviera Collection

Bentley Continental GTC Mulliner Riviera Collection jest dostępny w trzech kolorach karoserii, które nawiązują do morza śródziemnego: Egean Blue, Aquamarine oraz Caribbean Blue. Oprócz tego ozdobiono go pakietem z włókna węglowego.

Bentley Continental GTC Mulliner Riviera Collection wnętrze
Konsolę centralną zdobi drewno jachtowe

We wnętrzu znajduje się skóra najwyższej jakości, którą utrzymano w odpowiedniej tonacji kolorystycznej. Ciekawostką jest logo z węzłami morskimi, które znajduje się na zagłówkach. Nie zabrakło również haftowanych emblematów.

„Kolekcja Mulliner Riviera pokazuje, jak firma Bentley odpowiedziała na duże zapotrzebowanie klientów na personalizację i ekskluzywność na zamówienie” – oznajmił Balazs Rooz, dyrektor regionalny Bentley Europe.

Bentley Continental GTC Mulliner Riviera Collection
We wnętrzu pojawiło się logo węzłów żeglarskich na zagłówkach

Czy Bentley Continental GTC Mulliner Riviera Collection wzbudzi zainteresowanie? Biorąc pod uwagę ogromne zainteresowanie luksusowymi samochodami, nie ma co do tego wątpliwości. Wystarczy dodać, że w 2021 roku ta marka sprzedała łącznie 14 659 samochodów, co stanowi historyczny rekord. Najlepiej sprzedającym się modelem była Bentayga. Z kolei Continental odnotował pokaźny, 33-procentowy wzrost.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Suzuki Jimny Cabrio

Suzuki Jimny Cabrio. Wygląda ekstra, ale stanowi horrendalny wydatek

Nieprzepisowe wyprzedzanie radiowozem

Wyprzedzał najpierw na ciągłej, a potem na przejściu. Policjant powinien oddać prawo jazdy (wideo)