Pojedynek jednej z topowych wersji 911-tki z kompaktowym sedanem Audi wydaje się bez sensu, ale to tylko pozory.
Sercem RS3 jest 2,5-litrowy silnik benzynowy, który po serii modyfikacji został podkręcony do 720 KM i 760 Nm. Ten ogromny potencjał trafia oczywiście na obie osie (quattro) za pośrednictwem sportowego, dwusprzęgłowego automatu.
Z kolei sercem Porsche jest 3,8-litrowa jednostka oferująca 650 KM i 800 Nm. Tutaj także można liczyć na wydajny automat oraz napęd na obie osie. Czy to oznacza, że kultowy supersamochód przegra na prostej z małym Audi?
No cóż, kluczem nie jest tu moc, tylko wydajność całego układu. Wiadomo, że inżynierowie Porsche potrafią idealnie dobrać pracę wszystkich podzespołów. W przypadku auta po tuningu może nie być tak kolorowo. Sprawdźcie zatem, jakie były wyniki tego porównania: