w

Porsche 911 Turbo S kontra 700-konne Audi RS3. Mocniejszy nie zawsze wygrywa…

Porsche 911 Turbo S kontra 700-konne Audi RS3. Mocniejszy nie zawsze wygrywa

Pojedynek jednej z topowych wersji 911-tki z kompaktowym sedanem Audi wydaje się bez sensu, ale to tylko pozory.

Sercem RS3 jest 2,5-litrowy silnik benzynowy, który po serii modyfikacji został podkręcony do 720 KM760 Nm. Ten ogromny potencjał trafia oczywiście na obie osie (quattro) za pośrednictwem sportowego, dwusprzęgłowego automatu.

Z kolei sercem Porsche jest 3,8-litrowa jednostka oferująca 650 KM800 Nm. Tutaj także można liczyć na wydajny automat oraz napęd na obie osie. Czy to oznacza, że kultowy supersamochód przegra na prostej z małym Audi?

No cóż, kluczem nie jest tu moc, tylko wydajność całego układu. Wiadomo, że inżynierowie Porsche potrafią idealnie dobrać pracę wszystkich podzespołów. W przypadku auta po tuningu może nie być tak kolorowo. Sprawdźcie zatem, jakie były wyniki tego porównania:

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Volvo zdjęcie blokady prędkości

Volvo z ogranicznikiem do 180 km/h. Jedna z firm oferuje zdejmowanie blokad

Ford Mustang Mach 1 europejska specyfikacja

Ford Mustang Mach 1 oficjalnie w Europie. Więcej mocy i skrzynia do wyboru