w

Ford Mustang Mach 1 oficjalnie w Europie. Więcej mocy i skrzynia do wyboru

Ford Mustang Mach 1 oficjalnie w Europie

Amerykańska marka poszerza ofertę swojego kultowego modelu. Ford Mustang Mach 1 oficjalnie wjeżdża do Europy.

Co wyróżnia tę wersję? Dokładki do zderzaków, przeprojektowany grill, nakładki progowe, tylny spojler, większy dyfuzor, bardzo ciekawe, dedykowane felgi, oryginalna okleina i dodatkowe oznaczenia. Warto dodać, że auto można personalizować stylistycznie, aby dopasować design do własnego gustu.

Ford Mustang Mach 1 interior
Ford Mustang Mach 1 – wnętrze

We wnętrzu jest praktycznie tak samo – wyjątkami są emblematy. Poza nimi, można liczyć na cyfrowe wskaźniki, wielofunkcyjną kierownicę, multimedia z dotykowym ekranem i systemem SYNC3, skórzane fotele, staranne przeszycia i niezły zestaw audio.

Ford Mustang Mach 1 moc
Ford Mustang Mach 1 ma 460 KM

Kluczowe zmiany zaszły jednak pod maską. W porównaniu do seryjnego egzemplarza, użytkownik ma tu więcej mocy. Dzięki dodatkowemu zastrzykowi, 5-litrowy silnik oferuje 460 KM. Podobnie jak w odmianie Bullit, może występować z 6-biegowym manualem. Dla ceniących większy komfort przygotowano natomiast 10-biegowy automat.

Poza pakietem aerodynamicznym, auto zyskało bardziej sportowo zestrojone zawieszenie i nowy mechanizm różnicowy. Te uzupełnienia pozwalają na skuteczniejsze pokonywanie zakrętów.

Ford Mustang Mach 1 ma 460 KM cena
Ford Mustang Mach 1 będzie kosztował około 250 tysięcy złotych

Ile kosztuje Ford Mustang Mach 1? Póki co znamy jedynie niemiecką cenę, która sięga 250 tysięcy. W Polsce trzeba liczyć się z podobną wartością. To bardzo, ale to bardzo dobra oferta.

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Porsche 911 Turbo S vs Audi RS3 716 HP

Porsche 911 Turbo S kontra 700-konne Audi RS3. Mocniejszy nie zawsze wygrywa…

SEAT Tarraco 2.0 TSI DSG Xcellence opinie test wrazenia z jazdy

SEAT Tarraco 2.0 TSI DSG Xcellence – Rodzina i benzyna