w

Volkswagen T-Roc 2022 (lifting) nadjeżdża. Listwy LED i rewolucja wnętrza

Volkswagen T-Roc 2022
Volkswagen T-Roc 2022 (lifting) nadjeżdża. Listwy LED i rewolucja wnętrza

Niemiecka marka pokazała odświeżoną wersję swojego kompaktowego crossovera.

Zmiany nie są rewolucyjne. Volkswagen T-Roc 2022 ma przypudrowany nos i kilka dodatków wyróżniających go od wersji sprzed aktualizacji. Pierwsze, co rzuca się w oczy to zmodyfikowany pas przedni, gdzie zagościły nowe elementy oświetlenia, wśród których prym wiodą listwy LED.

Volkswagen T-Roc 2022 - front
Z przodu nowością są listwy LED w grillu

Nie zabrakło także przeprojektowanych zderzaków, grilla o nowej fakturze, zmienionych kloszów lamp, dodatkowych lakierów, uzupełnionej listy wzorów felg i szerszych możliwości konfiguracji stylistycznej. Tyle wystarczyło, by utrzymać design w odpowiedniej kondycji.

Volkswagen T-Roc 2022 – wnętrze

W kabinie zmieniło się znacznie więcej. Wzorem innych modeli tego producenta, cyfrowe zegary są minimalnie mniejsze i sąsiadują z dwoma wskaźnikami (temperatury wody oraz poziomu paliwa). Przed nimi zagościła kierownica z dotykowymi przyciskami.

Volkswagen T-Roc 2022 - wnętrze
Wnętrze ma nowe instrumenty pokładowe

Jeszcze więcej nowości czeka na konsoli centralnej. Jest to inny ekran dotykowy, który wystaje poza obrys kokpit. Wcześniejszy instrument był wkomponowany w „deskę” i posiadał potencjometry. Tu wszystko oparto na wspomnianym „dotyku”. To samo można powiedzieć o zmodyfikowanym panelu klimatyzacji. Nie ma już fizycznych przycisków.

Volkswagen T-Roc lifting - tył
Klienci mają do dyspozycji nowe lakiery i wzory felg

Podejrzewamy, że materiały wykończeniowe też uległy poprawie. To był jeden z kluczowych minusów, jakie można było znaleźć w tym modelu. Poza tym, Volkswagen T-Roc 2022 jest całkiem sporym crossoverem, w którym zmieszczą się cztery dorosłe osoby i odbędą wygodną podróż.

Volkswagen T-Roc 2022 – dane techniczne

Gama jednostek pozostanie taka sama. Podstawa to jednolitrowy silnik benzynowy z rodziny TSI oddający do dyspozycji 110 koni mechanicznych. Nieco wyżej pozycjonowana będzie jednostka 1.5 TSI oferująca 150 koni mechanicznych.

Volkswagen T-Roc R 2022
Topowa, 300-konna odmiana pozostała w gamie

Obie konstrukcje benzynowe występują wyłącznie z przednim napędem. To samo dotyczy dwulitrowego diesla z rodziny TDI, który występuje w wariancie 115-konnym.

Volkswagen T-Roc – silniki:

  • 1.0 TSI (110 koni mechanicznych, FWD)
  • 1.5 TSI (150 koni mechanicznych, FWD)
  • 2.0 TDI (115 koni mechanicznych, FWD)
  • 2.0 TSI (190 koni mechanicznych, 4Motion)
  • 2.0 TSI R (300 koni mechanicznych, 4Motion)

Użytkownicy oczekujący napędu 4Motion muszą natomiast postawić na dwulitrowy silnik benzynowy. W konwencjonalnej wersji oferuje on 190 koni mechanicznych. W gamie pojawi się też T-Roc R, którego dwulitrowe TSI odda do dyspozycji 300 koni mechanicznych i 400 niutonometrów.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Toyota Supra IV na sprzedaż

Stara Toyota Supra w cenie domu. Sprzedawca żąda ponad miliona złotych!

Porsche Cayman GT4 RS 2022

Porsche Cayman GT4 RS 2022. To nie jest „bejbi 911”, tylko rasowa wyścigówka