w

Volvo będzie sprzedawać samochody w internecie

Volvo Way to Market to nazwa nowej strategii, jaką będą kierować się włodarze szwedzkiej marki. Jakie są jej założenia?

volvo_xc90_r-design

Przede wszystkim Volvo zamierza znacznie zwiększyć nakłady na reklamę, szczególnie tą w sieci – marka zachęcona sukcesem nowego XC90 chce bowiem sprzedawać swoje samochody za pośrednictwem witryn internetowych. Nie oznacza to jednak całkowitej rezygnacji z tradycyjnej sieci dealerskiej, która wciąż będzie stanowiła ważną część planu. Kolejnym aspektem nowej strategii jest wycofanie się z udziału w większości międzynarodowych salonów samochodowych – Volvo obecne będzie jedynie w Detroit, Genewie i w Chinach (Szanghaj/Pekin). Marka w zamian planuje tworzenie wewnętrznych eventów, podczas których będą odbywać się różne prezentacje. Szwedzi zamierzają też ograniczyć swoje zaangażowanie w sponsoring i sporty motorowe – kluczowym punktem pozostaną jedynie zawody z cyklu Ocean Race. Jesteśmy ciekawi, ile z zamierzonych celów uda się ostatecznie zrealizować.

 

Źródło: WCF

 

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Mercedes S63 Brabus

Alfa Romeo pracuje nad nowymi silnikami