Dla większości przyszłych nabywców nowego BMW M5 będzie ono zbyt szybkie, aby w pełni sprawdzić jego potencjał na torze wyścigowym, a co dopiero na drogach publicznych.
Na szczęście jest kilka osób, które są w stanie wycisnąc wszystko z tego wozu.
Jedną z nich jest zawodowy kierowca Timo Glock.
Podczas prac nad samochodem, Glock wskoczył za kierownicę prototypu obok szefa rozwoju sekcji M Automobiles, Dirk Hackera i sprawdził wszystkie tryby prowadzenia samochodu, a w tym również ustawia napędu wyłącznie na tylne koła, które zamieniają M5 w bezwzględnego chuligana .
Możemy teraz bezproblemowo przełączać się między napędem 4WD, 4WD Sport i 2WD.
Sportowe osiągi zapewnia silnik V8 z turbodoładowaniem o pojemności 4,4 litra, który zapewnia moc 592 KM i ponad 700 Nm momentu obrotowego, umożliwiając osiągnięcie 100 km/h, w czasie krótszym niż 3,5 sekundy.