w

Timo Glock daje wycisk nowemu BMW M5.

Dla większości przyszłych nabywców nowego BMW M5 będzie ono zbyt szybkie, aby w pełni sprawdzić jego potencjał na torze wyścigowym, a co dopiero na drogach publicznych.

Na szczęście jest kilka osób, które są w stanie wycisnąc wszystko z tego wozu.
Jedną z nich jest zawodowy kierowca Timo Glock.

Podczas prac nad samochodem, Glock wskoczył za kierownicę prototypu obok szefa rozwoju sekcji M Automobiles, Dirk Hackera i sprawdził wszystkie tryby prowadzenia samochodu, a w tym również ustawia napędu wyłącznie na tylne koła, które zamieniają M5 w bezwzględnego chuligana .

Możemy teraz bezproblemowo przełączać się między napędem 4WD, 4WD Sport i 2WD.

Sportowe osiągi zapewnia silnik V8 z turbodoładowaniem o pojemności 4,4 litra, który zapewnia moc 592 KM i ponad 700 Nm momentu obrotowego, umożliwiając osiągnięcie 100 km/h, w czasie krótszym niż 3,5 sekundy.

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Jay Leno’s Garage – Morgan Aero Supersports.

Honda S600 z gigantyczną turbiną.