w

Tak się robi reklamy! Porsche pokazało klasę

Marketing to swego rodzaju sztuka, która wymaga kreatywności i dużej wyobraźni. W tak trudnych czasach konieczne są niekonwencjonalne metody dotarcia do odbiorcy.

Nie inaczej jest w branży motoryzacyjnej. Porsche pokazało jednak, że wie o co w tym wszystkim chodzi. Osoby odpowiedzialne za promocje odrobiły lekcje i mogą być z siebie dumne. Nawet jeśli ich rola ograniczyła się do wyboru odpowiedniej agencji lub studia filmowego, to i tak należą się ukłony.

Materiał zaczyna się w muzeum. W pewnym momencie dochodzi do kradzieży jednego z samochodów – Taycana, który bezszelestnie wyjeżdża z budynku umiejscowionego w Stuttgarcie. Gdy alarm zostaje aktywowany, ochroniarze szybko wchodzą do wyznaczonych aut i zaczynają pościg.

W międzyczasie pojawiają się policjanci hamujący zapędy całej grupy, ale też nie brakuje śmiałych poślizgów i szybkiej jazdy. Gdy nastaje świt, udaje się złapać uciekiniera. Szybko okazuje się, że to jeden z pracowników muzeum, a cała akcja to zorganizowana zabawa.  Na koniec pojawia się scena z tekstem promującym wspomniany wyżej model elektryczny.

Wideo zostało świetnie zmontowane i ma w sobie sporo dobrego humoru. Porsche oczywiście apeluje, by nie powtarzać tych wyczynów, bo zostały one zrealizowane przez zawodowców w bezpiecznych warunkach.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zderzenie z maszyną do malowania pasów. Sprawczyni próbowała uciec. Jak się okazało, miała powód

Peugeot 5008 po liftingu

Nowy Peugeot 5008 (lifting) wyceniony. Podstawa za 124 000 zł