Nieco bardziej praktyczny bliźniak modelu 3008 dołącza do polskiej oferty. Peugeot 5008 po liftingu to wydatek co najmniej 124 tysięcy złotych.
Odświeżony SUV francuskiej marki zyskał nowy front, który tworzą przeprojektowane reflektory, grill o ciekawej fakturze i masywny zderzak. Z tyłu zagościła natomiast nowa osłona. Nie zabrakło również nowych lakierów i zaktualizowanej listy wzorów felg. Z kolei we wnętrzu zagościły jeszcze lepsze materiały wykończeniowe. Uzupełniono także wyposażenie z zakresu komfortu i bezpieczeństwa.
Bazowy egzemplarz ma pod maską 130-konny silnik 1.2 PureTech współpracujący z 6-biegową przekładnią manualną, która kieruje cały potencjał na koła przednie. Wśród opcji znajdziemy 8-biegowy automat. Gamę jednostek benzynowych zamyka 180-konny PureTech o pojemności 1,6 litra. Wśród diesli mamy również dwie propozycje: 130-konną (1.5 BlueHDi) i 180-konną (2.0 BlueHDi). Ta pierwsza może współpracować z 6-biegowym manualem lub 8-biegowym automatem. Druga występuje natomiast seryjnie z przekładnią automatyczną. Tak kształtuje się pełny cennik modelu: