Żadna generacja tego modelu nie przyspiesza bicia serca, ale ta konfiguracja ma w sobie odrobinę charakteru.
Toyota Corolla T-Sport była dostępna w dziewiątym wcieleniu. Auto nie wyróżnia się stylistyką. Jedynymi wyraźnymi akcentami stylistycznymi świadczącymi o większym potencjale są felgi aluminiowe o dedykowanym wzorze, oznaczenia oraz tylna lotka nad szybą.
Pod maską japońskiego hot hatcha znajduje się silnik 1.8 TS o oznaczeniu 2ZZ-GE, który generuje 192 konie mechaniczne i 180 niutonometrów momentu obrotowego. Współpracuje z nim przekładnia manualna przenosząca wszystkie argumenty na oś przednią.
Taki zespół napędowy pozwala na osiąganie setki w 7,4 sekundy i rozpędzanie się do 225 km/h. Czy po latach eksploatacji można liczyć na taką samą dynamikę? Do sieci trafił materiał nagrany na niemieckiej autostradzie bez ograniczeń prędkości. Użytkownik Toyoty Corolli T Sport postanowił sprawdzić jej aktualne możliwości.