w

SEAT Ateca w teście łosia. Przyzwoity wynik, choć pojawiła się podsterowność (wideo)

SEAT Ateca test łosia
SEAT Ateca w teście łosia. Przyzwoity wynik, choć pojawiła się podsterowność (wideo)

Hiszpański SUV przeszedł ostatnio kurację odmładzającą. Do sieci trafił właśnie materiał, który przedstawia jak sobie poradził podczas dynamicznej zmiany toru jazdy.

SEAT Ateca w teście łosia wypadł całkiem nieźle. Zacznijmy od tego, że próba została przeprowadzona na egzemplarzu w wersji Xperience z silnikiem 1.5 EcoTSI (150 koni mechanicznych). Samochód został wyposażony w ogumienie Bridgestone Potenza S001 235/40 R19 96Y.

Jak widać na poniższym nagraniu, kompaktowy SUV SEAT-a przy 74 km/h mieści się w wyznaczonym torze jazdy. Systemy zareagowały stanowczo i dohamowały pojazd. Przy 76 km/h jest podobnie, choć pojawiła się podsterowność. Była to granica stabilności. Przy wyższych wartościach nie było już szans na pozostawienie pachołków we właściwych miejscach.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Samochód za 50 tysięcy złotych 2021

Jakie auto kupić za 50 tysięcy złotych (2021): diesel, benzyna, LPG

Stara Toyota Corolla TSport acceleration

Stara Toyota Corolla T-Sport – Przyspieszenie 0-220 km/h (wideo)