w

Skoda Fabia Monte Carlo 2022 już jest. Zyskała silnik o mocy 150 KM

Skoda Fabia Monte Carlo 2022
Skoda Fabia Monte Carlo 2022 już jest. Zyskała silnik o mocy 150 KM

Po kilku zapowiedziach nadszedł czas na oficjalną premierę. Czeski model zyskał topową konfigurację.

Skoda Fabia Monte Carlo 2022 jest flagową wersją wyposażenia. Nie ma wątpliwości, że wyróżnia się najbardziej spośród wszystkich dostępnych. Warto podkreślić, że jako jedyna będzie dostępna z nowym, najmocniejszym silnikiem w gamie.

Skoda Fabia Monte Carlo 2022 - tył
Odmiana Monte Carlo wyróżnia się charakterystyczną kolorystyką, dedykowanymi felgami i dekorami

Samochód prezentuje się charakterystycznie, dzięki czerwonemu lakierowi, który został uzupełniony czarnymi wstawkami. Oprócz tego zastosowano dedykowane felgi aluminiowe, nakładki progowe oraz delikatnie przeprojektowane zderzaki.

Skoda Fabia Monte Carlo 2022 – wnętrze

W kabinie również doszło do kilku zabiegów. Dekory, oczywiście czerwone, wzbogacono tapicerką o unikatowym wzorze. Nie zabrakło również sportowych foteli ze zintegrowanymi zagłówkami. Oprócz tego klient może liczyć na bardzo bogate wyposażenie, które obejmuje wszystko, czego można oczekiwać po miejskim samochodzie.

Skoda Fabia Monte Carlo 2022 - wnętrze
We wnętrzu znalazło się topowe wyposażenie. Wyróżnikami są sportowe fotele i czerwone wstawki

Jak doskonale widać, Skoda Fabia Monte Carlo 2022 posiada cyfrowe wskaźniki, dotykowy ekran multimedialny, niezależny panel automatycznej klimatyzacji, pełną elektrykę, gniazda USB i garść praktycznych rozwiązań.

Skoda Fabia Monte Carlo 2022 – silniki

Co ciekawe, czeskie auto miejskie będzie dostępne z pełną gamą jednostek napędowych. Chętni będą mogli wybrać nawet podstawowy, wolnossący silnik 1.0 MPI generujący 80 koni mechanicznych.

Skoda Fabia Monte Carlo 2022 – silniki:

  • 1.0 MPI (80 koni mechanicznych, 93 niutonometry, pięciobiegowy manual, 0-100 km/h: 15,5 sekundy, v-max: 179 km/h)
  • 1.0 TSI (95 koni mechanicznych, 175 niutonometrów, pięciobiegowy manual, 0-100 km/h: 10,6 sekund, v-max: 193 km/h)
  • 1.0 TSI EVO (115 koni mechanicznych, 200 niutonometrów, sześciobiegowy manual lub siedmiobiegowy automat, 0-100 km/h: 10 sekund, v-max: 205 km/h)
  • 1.5 TSI (150 koni mechanicznych, 250 niutonometrów, siedmiobiegowy automat, 0-100 km/h: 8 sekund, v-max: 225 km/h)

Podejrzewamy, że największym zainteresowaniem będzie cieszyła się jednak doładowana konstrukcja 1.0 TSI oferująca 115 koni mechanicznych. Fajnie, że Skoda Fabia Monte Carlo 2022 otrzyma także silnik 1.5 TSI o mocy 150 koni mechanicznych. Jest on seryjnie wyposażony w automatyczną skrzynię DSG.

https://news.google.com/publications/CAAqBwgKMOrZngswgeS2Aw?hl=pl&gl=PL&ceid=PL%3Apl

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pod prąd TIR-em na drodze ekspresowej

TIR-em pod prąd na S8. Byłem jednym z tych, którzy musieli uciekać (wideo)

Alfa Romeo Tonale

Alfa Romeo nabiera rozpędu. Kolejny crossover nadjeżdża