w

Pracownicy Google mogą dojeżdżać do pracy za darmo. Pod warunkiem, że wybiorą hulajnogi elektryczne

Unagi Model One Google
Pracownicy Google mogą dojeżdżać do pracy za darmo. Pod warunkiem, że wybiorą hulajnogi elektryczne

Pandemia spowodowała szereg zmian w nawykach różnych społeczności. Niektórzy zmienili styl życia, a inni sposób pracy.

Był to również czas nauki dla dużych firm, które zauważyły, że zdalne lub hybrydowe wykonywanie obowiązków nie zmniejsza wydajności, a wyraźnie wpływa na ograniczenie kosztów. Teraz potentat informatyczny postanowił dorzucić do tego modelu coś ekstra. Pracownicy Google mogą dojeżdżać do pracy za damo, jeśli tylko wybiorą hulajnogi elektryczne.

Nie jest to głupi pomysł. Po pierwsze, można ograniczyć wydatki, które wiązałyby się z użytkowaniem samochodu. Po drugie, to znacznie bardziej ekologiczny środek transportu, niż samochód. Po trzecie, człowiek jest cały czas na świeżym powietrzu, co również może pozytywnie wpłynąć na jego samopoczucie (jeżeli pogoda jest dobra!).

Kilka warunków

Zacznijmy od tego, że nowe możliwości obejmują pracowników Bay Area i kilku innych lokalizacji w Stanach Zjednoczonych. Jako że muszą oni być w swoich biurach kilka razy w tygodniu, Google zachęca ich do korzystania z hulajnóg elektrycznych firmy Unagi.

Jak ma wyglądać ta współpraca? Chodzi o bezpłatne, miesięczne subskrypcje elektrycznych jednośladów. Pracownik rejestruje się w usłudze za 50 dolarów, a następnie uiszczać miesięczną opłatę w wysokości 44 dolarów. Firma zwróci mu koszty, jeżeli będzie dojeżdżał do biura w ten sposób co najmniej dziewięć dni w miesiącu. Wydaje się to naprawdę korzystne rozwiązanie.

Warto podkreślić, że oferta dotyczy hulajnogi Unagi Model One, która posiada 1,3 KM oraz 32 Nm. Waży ona 12 kilogramów i potrafi osiągać 32 km/h. Jej zasięg wynosi 25 kilometrów na jednym ładowaniu.

Niewykluczone, że rozwiązanie przyjmie się wśród ludzi Google i zostanie wprowadzone również w innych miejscach. Trzeba przyznać, że potentat technologiczny wie, jak uprzyjemnić życie swoim pracownikom.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dacia Duster 1.3 TCe EDC

Dacia Duster 1.3 TCe EDC (2022) – test, dane techniczne, ceny, opinie

Volvo XC60

Polacy kupują auta premium. Rekordowy udział w rynku (marzec 2022)