w

Peugeot 308 nie lubi polskiego radia. Nietypowy problem nowego modelu

Peugeot 308 - wnętrze
Peugeot 308 nie lubi polskiego radia. Nietypowy problem nowego modelu

Francuski model został ciepło przyjęty przez europejskie rynki, ale w Polsce spotkała go nietypowa przeszkoda.

Peugeot 308 nie lubi polskiego radia. Fakt, brzmi to dziwnie, ale fakty są takie, że kompaktowy model najnowszej generacji ma duży problem z krajowymi rozgłośniami. Jakkolwiek to nie brzmi, sprawa jest poważna.

Nie chodzi o to, że denerwują go polskie audycje (co by nawet nie zaskoczyło), tylko o częstotliwości. Jak wynika z ustaleń, kłopoty mogą się pojawić, gdy użytkownik wybierze Radio Zet lub Polskie Radio 24. Jeżeli nie będzie miał szczęścia, to multimedia zablokują się bez możliwości ponownego uruchomienia poza serwisem.

Peugeot 308 nie lubi polskiego radia

Próba dezaktywacji ekranu nic nie da, podobnie jak typowy sposób polskiego mechanika-amatora – zgaszenie silnika oraz wyłączenie i włączenie centralnego zamka. Co zatem trzeba zrobić? Niestety, wizyta w serwisie jest koniecznością.

Problem jest na tyle poważny, że wstrzymano dostawy do Polski. Zastanawia jednak, co jest przyczyną tej nieprawidłowo działającej funkcji. Co sprawia, że fale radiowe unieruchamiają sprzęt? Odpowiedź na to pytanie jeszcze nie padła. Być może ma to związek z kodowaniem i przypadkowym konfliktem, który powoduje problemy z multimediami.

Peugeot 308 nie lubi polskiego radia
Nowa generacja jest bardzo udanym samochodem, dlatego problem powinien zostać jak najszybciej rozwiązany, by nie naruszył jej reputacji. Warto podkreślić, że na innych rynkach nie występuje

Przedstawiciele Peugeot Polska zgłosili sprawę i producent już pracuje nad rozwiązaniem problemu, co nie powinno długo potrwać. Jesteśmy pewni, że dostawy zostaną wznowione w ciągu najbliższych tygodni.

Przypomnijmy, że nowy Peugeot 308 oferuje nie tylko świetny wygląd, ale też bogatą ofertę silników oraz bardzo wysoką jakość materiałów wykończeniowych i bogate wyposażenie. Jego ceny startują od 96 300 złotych. Tyle kosztuje odmiana 110-konna z sześciobiegową przekładnią manualną i podstawowym wyposażeniem (Active Pack).

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kobiecie uciekł tramwaj

Pani nie zdążyła na tramwaj. Pomógł przypadkowy kierowca

Opel Van Irmscher

Opel Vivaro Irmscher 2022. Gdy van ma rzucać się w oczy