w

Nissan LEAF – sukces sprzedaży

Plan elektryfikacji gamy Nissana
Nissan planuje sprzedawać auta spalinowe do 2030 roku. I to cieszy.

LEAF to niezwykle popularny samochód elektryczny. Druga generacja znanego wszystkim Nissana została dopracowana pod niemal każdym kątem, dlatego cieszy się naprawdę dużym zainteresowaniem europejskiej klienteli.

W ciągu pierwszych ośmiu miesięcy tego roku na Starym Kontynencie sprzedano 43 000 nowych LEAF-ów. Takiego wyniku może pozazdrościć całkiem sporo tańszych aut z konwencjonalnym napędem. W rankingach sprzedaży modeli elektrycznych propozycja japońskiej marki zajmuje oczywiście pierwsze miejsce w Europie. Co istotne, ma również spore wzięcie w naszym pięknym kraju. Od stycznia do sierpnia na LEAF-a zdecydowało się 182 polskich klientów. Z jednej strony ta liczba nie jest ogromna, ale z drugiej i tak stanowi 52% udziału rynkowego w kategorii samochodów w pełni elektrycznych. Gratulacje!

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ford F-150 z „twarzą” Jaguara

Ford Transit Custom PHEV oficjalnie