w

Mamy to! Hyundai Tucson 2022 na oficjalnych zdjęciach!

Hyundai Tucson 2022

Na ten moment czekaliśmy. Do sieci trafiły oficjalne zdjęcia Hyundaia Tucsona najnowszej generacji.

Tak jak przewidywaliśmy, auto wygląda genialnie. Pas przedni zdobią wieloczęściowe reflektory, które mają fakturę sąsiadującego z nimi grilla. Nieco niżej znalazły się kolejne elementy oświetlenia wpasowane w masywny zderzak. Z kolei tylną część karoserii tworzą świetnie narysowane, minimalistyczne lampy złączone ledową listwą, wyraźnie pochylona szyba, niewielki spojler i klapa uzupełniona dyskretnymi przetłoczeniami.

Hyundai Tucson 2022

Profil Tucsona 2022 ujawnia natomiast opadającą linię dachu, chromowane wstawki, zwężające się przeszklenia, solidne osłony w kolorze czarnym i felgi o ciekawym wzorze. Ponadto, klienci mogą spodziewać się bogatej palety lakierów i szerokich możliwości konfiguracyjnych.

Atrakcyjne i ergonomiczne wnętrze

Co istotne, ujawniono także wnętrze. Jest dokładnie takie, jak zapowiadały to oficjalne grafiki. Sam projekt kokpitu wygląda konserwatywnie, ale zawarto w nim nowoczesne instrumenty. Zegary są oczywiście cyfrowe – mają swój niezależny panel. Obok nich zagościł dotykowy ekran multimedialny (łączność z Apple Car Play i Android Auto), pod którym umiejscowiono osobną strefę obsługi klimatyzacji.

Hyundai Tucson 2022

Jeszcze niżej zagościły gniazda USB i 12V, cup holdery, indukcyjna ładowarka, selektor skrzyni biegów i elektryczny hamulec postojowy. Nie zabrakło również szerokiego podłokietnika. Poza tym, w aucie wygospodarowano przestrzeń na duże kieszenie i schowki.

W gamie silnikowej będą hybrydy

Gama jednostek napędowych zostanie niebawem ujawniona. Można spodziewać się zarówno silników benzynowych, jak i diesli. W ofercie będzie też hybryda oparta na 1,6-litrowym T-GDI – łączna moc zestawu to 230 KM i 350 Nm. Warto dodać, że za przeniesienie mocy na asfalt odpowiada 6-biegowa przekładnia automatyczna. W późniejszym czasie pojawi się też wariant plug-in, a może i wersja elektryczna. Podstawowe wersje otrzymają napęd na oś przednią, a do mocniejszych trafi 4×4.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Brawurowe palenie gumy i przewidywalny koniec – spotkanie z latarnią (wideo)

Suzuki Swace ile kosztuje

Suzuki zacieśnia współpracę z Toyotą. Oto Swace, czyli bliźniak Corolli TS