w

Lamborghini Huracan LP580-2 Spider

Otwarty wariant Huracana z napędem na tył zaliczył debiut w czasie targów w Los Angeles.

lamborghini_huracan_lp580-2_spider
Lamborghini Huracan LP580-2 Spider

Jak w łatwy sposób poprawić wrażenia z jazdy 580-konnym supersamochodem? Wystarczy pozbawić go zbędnego dachu i bez skrępowania przysłuchiwać się cudownemu brzmieniu wolnossącej V10-tki. Materiałowa konstrukcja składa się w 17 sekund – całą procedurę można aktywować również w trakcie jazdy (do 50 km/h). Huracan LP580-2 Spider jest o około 86 kilogramów lżejszy od swojego odpowiednika z napędem na obie osie, dzięki czemu powinien być zwinniejszy w trakcie pokonywania kolejnych zakrętów. Warto jednak zachować większą ostrożność – to wciąż rasowe „Lambo” z napędem na tył… Przyspieszenie do „setki” trwa 3,6 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 321 km/h. Pierwsze samochody trafią do klientów w ciągu najbliższych tygodni.

 

Źródło: Motor1

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tesla Model S

Nietypowy problem Tesli

Mercedes-Maybach S650 Cabriolet