w

Nietypowy problem Tesli

Tesla Model S

Ogromna popularność kolejnych modeli uwydatnia pewne problemy infrastrukturalne.

tesla_model_s_fl

Znakomite wyniki sprzedażowe Tesli coraz częściej zawstydzają konkurencję. Jest jednak pewna sfera, w której błyskawicznie rozwijający się producent jeszcze kuleje. Okazuje się, że producent sprzedaje więcej modeli, niż jest w stanie serwisować – problem wynika z niedostatecznie rozwiniętej sieci autoryzowanych stacji obsługi. Obecnie na terenie USA w 24 stanach znajdują się 61 takie obiekty, a zgodnie zapowiedziami Tesli kolejne 10 czeka na otwarcie. To jednak kropla w morzu potrzeb – jeszcze do końca bieżącego roku producent chce oddać w ręce nowych właścicieli aż 50 tysięcy egzemplarzy. Już teraz coraz częściej słyszymy o klientach narzekających na przedłużające się czynności serwisowe i przeciętną jakość samych usług – można zaryzykować stwierdzenie, że jeszcze nieopierzona kadra zbiera pierwsze doświadczenia kosztem właścicieli. Jesteśmy ciekawi, czy amerykańskiemu producentowi uda się szybko opanować niekorzystną sytuację i zapobiec podobnym wypadkom w przyszłości.

 

Źródło: Motor1

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowszy trailer Grand Tour!

Lamborghini Huracan LP580-2 Spider