w

Hyundai i20 2024 (lifting). Auto jeszcze świeże, dlatego wyszła aktualizacja

Hyundai i20 2024
Hyundai i20 2024 (lifting). Auto jeszcze świeże, dlatego wyszła aktualizacja

Koreański producent zdecydował się na odświeżenie swojego miejskiego modelu. Minęły zaledwie dwa lata od jego debiutu.

Właśnie dlatego wyszła z tego bardziej aktualizacja aniżeli mała rewolucja. Hyundai i20 2024 oferuje teraz nieco więcej nowych opcji oraz możliwości konfiguracyjnych. Niemniej jednak pozostał tym samym, udanym samochodem.

Design tego modelu jest bardzo wyrazisty. Nie każdemu przypadnie do gustu, ale na pewno zwraca na siebie uwagę. Poza tym, nie można odmówić mu nowoczesności. Kuracja odmładzająca przyniosła przeprojektowany zderzak z węższym grillem i znaczkiem przeniesionym wyżej. Do tego pojawiły się nowe wypełnienia do jazdy dziennej.

Hyundai i20 2024
Hyundai i20 2024 posiada nowe zderzaki, lakiery i wzory felg

Z tyłu również pojawił się zmodernizowany zderzak. Jak zwykle przy okazji liftingu pojawiły się nowe lakiery i zaktualizowana lista wzorów felg. Na zdjęciach widnieje kolor Lucid Lime, który pasuje do sylwetki koreańskiego przedstawiciela segmentu B.

>Hyundai Exter 2023, czyli kolejne wypełnienie niszy

Wnętrze pozostało praktycznie takie same. Nowością są barwy dekorów. Bystry wzrok dostrzeże także gniazda USB-C. Do tego, użytkownik ma do dyspozycji systemy utrzymywania pasa ruchu i wykrywania rowerzystów z możliwością unikania kolizji. Warto dodać, że system multimedialny pozwala na zdalną aktualizację.

Hyundai i20 2024 – silniki

Lifting zazwyczaj oznacza pewne zmiany w ofercie silnikowej. W tych czasach można spodziewać się wycofywania jednostek, ale producent zachował to, co było dostępne do tej pory. I bardzo dobrze. Klient ma do wyboru dwa warianty konstrukcji 1.0 T-GDi: 100- lub 118-konny. Oba mogą współpracować z sześciobiegową skrzynią manualną lub siedmiobiegowym, dwusprzęgłowym automatem.

Hyundai i20 2024
Hyundai i20 2024 ma we wnętrzu nowe dekory

Czy do oferty dołączy Hyundai i20 N 2024? Tego byśmy sobie życzyli. Przypomnijmy, że sercem tej wersji jest doładowany silnik o pojemności 1,6 litra, który generuje 201 koni mechanicznych. Sprzęgnięto go z sześciobiegowym manualem i napędem na oś przednią.

Aut miejskich jest coraz mniej, a tym bardziej tych usportowionych. Fiesta przestała być konkurencją, bo Amerykanie postanowili ją wycofać. Największym rywalem jest zatem Peugeot 208 i Dacia Sandero – dwaj liderzy sprzedaży w Europie.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Fiat 600 2024

Fiat 600 2024 przyłapany. Nadjeżdża ciekawy model

Hyundai IONIQ 6

Hyundai IONIQ 6 – cena w Polsce. „Koreańskie Porsche” za mniej niż 300 tysięcy złotych