Nowy model włoskiej marki został właśnie zaprezentowany. Teraz trwa ciekawa kampania, która pomoże go wypromować.
Zaangażowano w nią fanów motoryzacji i klientów. O co w tym wszystkim chodzi? Fiat pokazał nowego crossovera, ale jeszcze nie wybrał dla niego nazwy. Internauci mają możliwość zasugerowania jednej z trzech opcji: Domo, Pulse lub Tuo. Ta, która zdobędzie najwięcej głosów, zostanie oficjalną. Jeżeli chcesz mieć na to wpływ, oddaj głos tutaj: https://suv.fiat.com.br/
Przed dokonaniem wyboru, warto dowiedzieć się więcej o nowym samochodzie. Będzie to uzupełnienie palety w segmencie B. Nowy model dołączy do Argo (miejski hatchback) i Cronosa (miejski sedan). Bazuje jednak na nowej platformie MLA, a nie MP1 (jak wyżej wymienione modele). Ma ona zapewniać większą sztywność i solidność, a także pozytywnie wpłynąć na bezpieczeństwo jazdy.
Z nieoficjalnych zapowiedzi wynika, że pod maską znajdzie się 1-litrowy, doładowany silnik generujący około 125 koni mechanicznych. Niewykluczone, że pojawi się także jego wolnossący odpowiednik dla nieco innej grupy klientów.
Stylistyka nawiązuje do Argo i Cronosa, ale widać również kilka motywów spójnych z oferowanym u nas Tipo. W oczy rzucają się ładnie narysowane reflektory, osłony chroniące dolne partie nadwozia oraz… atrapy końcówek wydechu, czyli zmora wielu współczesnych samochodów.
Oficjalny debiut nazwanego już modelu ma nastąpić jeszcze w tym roku. Najpewniej pozostanie on propozycją dla klientów Ameryki Południowej.