w

Duży wzrost sprzedaży Mitsubishi w Polsce

Mitsubishi nie ma rozbudowanej gamy modelowej, dlatego trudno szukać tej marki w czołowej dziesiątce w Polsce.

mitsubishi_asx_summer_edition_2013_1

Mimo tego polskie przedstawicielstwo ma się z czego cieszyć. W ciągu 8 miesięcy Mitsubishi zanotowało u nas wzrost aż o 70% procent w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku. Ile sztuk trafiło do klientów? Dokładnie 3424. Największym wzięciem cieszy się ASX (1542 egzemplarze), który wyprzedza Outlandera (914 egzemplarzy). Trzecie miejsce przypadło Lancerowi Sedan i Sportback. Na końcu stawki są natomiast Pajero, Lancer EVO i Pajero Sport. Do gamy japońskiej marki trafił teraz Space Star, czyli nowy gracz w segmencie B. Wyróżnia go całkiem niezły stosunek ceny do jakości, dlatego Mitsubishi wiąże z nim spore nadzieje.

 

Źródło: Mitsubishi

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Honda Jazz Prototype

Linia DS stanie się wkrótce osobną marką