Koronawirus dał się we znaki wielu europejskim państwom. Wśród najbardziej poszkodowanych jest bez wątpienia Hiszpania. Kraj musi jednak jakoś funkcjonować, podobnie jak jego obywatele.
Wśród licznych grup społecznych znajdziemy tam oczywiście fanów motoryzacji. Sięgając głębiej, swój kawałek tortu mają posiadacze Porsche. Jeden z hiszpańskich dealerów (umiejscowiony w Madrycie), postanowił umilić użytkownikom i klientom tej marki dość trudny czas – i zrobił to w niebanalny sposób.
Kino samochodowe Porsche
W tym celu wygospodarowano pokaźny plac, na którym został postawiony duży telebim. Po co? By stworzyć kino pod chmurką. Event okazał się strzałem w dziesiątkę – przybyło ponad 200 egzemplarzy Porsche (tych starych i nowych). W wydarzeniu brało udział około 600 osób – z zachowaniem zaleceń dotyczących higieny i bezpieczeństwa. Bardzo podobają mi się takie inicjatywy i mam nadzieję, że będzie ich jeszcze więcej. I z udziałem większej liczby marek.
Źródło: Periodismodelmotor.com