Citroen Jumper to jeden z najpopularniejszych dużych dostawczaków na naszym rynku.
Właśnie zyskał on odświeżone jednostki BlueHDi spełniające rygorystyczne normy emisji spalin Euro 6. Najsłabszy, 110-konny wariant dysponuje 304 Nm momentu obrotowego, przy czym zużywa średnio 6,5 litra na setkę i emituje 158 gram C02 na km. Wyposażony w system Start&Stop oszczędza dodatkowo 0,3 litra i 4 gramy. Mocniejszy silnik generuje 128 KM i 350 Nm. Mimo większego stada koni pod maską, zużywa tyle samo paliwa i emituje tyle samo C02 (zarówno bez, jak i z systemem Start&Stop). Z kolei topowy diesel o mocy 158 KM i momencie obrotowym wynoszącym także 350 Nm, zużywa średnio 6,7 litra (z S&S 6,5 litra) i emituje 163 g/km (159 g/km).