w

BMW X7 oficjalnie

Po wielu zapowiedziach, szpiegowskich fotografiach i przypuszczeniach przyszedł czas na ujawnienie wszystkich kart. Oto X7, czyli nowy flagowy SUV bawarskiej marki.

Już same zdjęcia zdradzają, że to spory gabaryt. Potwierdzają to dane techniczne, gdzie dowiadujemy się, że BMW X7 ma 5163 mm długości, 1999 mm szerokości i 1805 mm wysokości i rozstaw osi wynoszący 3103 mm. Tak, o miejsce parkingowe będzie dość ciężko… Stylistyka samochodu ma oczywiście znajome elementy i detale, ale wszystko jest jakby powiększone o przynajmniej dwa rozmiary – wystarczy spojrzeć na dwuczęściowy grill i ogromną maskę.

We wnętrzu też jest bawarsku. Typowa dla BMW konsola środkowa lekko skierowana w stronę kierowcy, panel iDrive na tunelu środkowym i dwa wyświetlacze w rozmiarze 12,3 cala każdy to kluczowe elementy. Uwagę zwraca także spora liczba elementów ozdobnych, takich jak drewno, aluminium czy skóra ze starannymi przeszyciami. Kabina może oferować zestawienie foteli w układzie 2+3+2 lub 2+2+2. Drugi wariant jest mniej wydajny, ale prezentuje się ciekawiej i z pewnością wpływa na komfort.

Początkowo w ofercie będą trzy wersje silnikowe: xDrive40i (340 KM), xDrive30d (265 KM) i M50d (400 KM). W Stanach Zjednoczonych będzie dostępna także odmiana M50i oparata na 4,4-litrowym V8. Wszystkie silniki współpracują z przekładniami automatycznymi, które przekazują moc na obie osie.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Jeden komentarz

Dodaj odpowiedź
  1. Jestem użytkownikiem BMW X5 (zakupiony w autorawicki.pl) i przyznaję, że sprawuje się znakomicie. Komfort i dobre osiągi, no ale w końcu to BMW. 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wymuszenie pierwszeństwa, szybka reakcja i… trafny komentarz radiowy (Video)

Kolizja na DTŚ – usterka układu hamulcowego? (Video)