w

Audi RS6 Avant G&B Design. Nisko i szeroko

Audi RS6 tuning
Audi RS6 Avant G&B Design. Nisko i szeroko

Poprzednia generacja sportowego kombi z Ingolstadt wciąż cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem, tyle że na rynku wtórnym.

Właśnie dlatego wiele firm zajmujących się modyfikacjami bierze na swoje warsztaty ten model. Oto kolejny tego przykład: Audi RS6 Avant G&B, które przedstawia niemieckie podejście do tematu. Efekt jest całkiem niezły.

Body kit 6XTM udowadnia, że nigdy nie jest za szeroko. Samochód zyskał po 8 centymetrów z obu stron – dotyczy to zarówno tyłu, jak i przodu. Warto w tym miejscu podkreślić, że pakiet otrzymał oficjalną homologację TUV w Niemczech, co oznacza, że jest w pełni legalny. Jest jednocześnie najszerszym, jaki oferują na tamtejszym rynku.

Audi RS6 Avant G&B

Oprócz poszerzonych błotników i nakładek progowych, można liczyć na nakładki zderzaka, dedykowane, 21-calowe felgi, dystanse, przeprojektowane zderzaki i dodatkowe wloty powietrza. Ciekawostką jest logo producenta, które zostało przesunięte z klapy bagażnika w okolice dyfuzora. Niemieckie kombi wygląda teraz mrocznie i budzi respekt.

Audi RS6 Avant G&B Design
Pakiet poszerzający posiada homologację TUV

Tuner nic nie wspomniał o modyfikacjach układu napędowego, dlatego można podejrzewać, że nic nie uległo zmianie. To oznacza, że pod maską znajduje się czterolitrowe V8 z podwójnym doładowaniem, które generuje 600 koni mechanicznych i 800 niutonometrów. Przenoszeniem mocy na obie osie zajmuje się ośmiobiegowa przekładnia automatyczna. Taka konfiguracja pozwala na osiąganie setki w niecałe 4 sekundy.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wymuszenie pierwszeństwa na parkingu

Kamerkowicz w akcji. Nagranie na siłę, żeby tylko zaistnieć (wideo)

Elantra tuning

Kryzys tożsamości pewnego Hyundaia. Właściciela poniosła fantazja