Giulia to jedna z najbardziej wyczekiwanych nowości w segmencie D.
Pierwszy egzemplarz topowej wersji QV trafił już na polskie ulice. Tymczasem włoska marka informuje o zupełnie nowych odmianach. Pierwsza z nich będzie nosić nazwę Veloce i można ją uznać za kompromis pomiędzy podstawowymi wariantami, a tą najbardziej sportową. Klienci będą mogli postawić na 280-konnego benzyniaka o pojemności 2 litrów (karoseria w kolorze niebieskim) lub 210-konnego diesla o pojemności 2,2 litra (karoseria w kolorze srebrnym). Z obiema jednostkami w standardzie współpracuje 8-biegowy, dwusprzęgłowy automat.
Druga wersja to AE, czyli Advanced Efficiency. Ma ona ekologiczny i ekonomiczny charakter. Pod jej maską znajdziemy 180-konnego diesla współpracującego z 8-biegowym automatem o przedłużonych przełożeniach. Co więcej, zmniejszono jej prześwit o 5 mm, zamontowano 16 calowe felgi zintegrowane z oponami o niskich oporach toczenia i popracowano nad aerodynamiką, co zaowocowało współczynnikiem Cx równym 0,23. Jak wygląda spalanie? Według zapowiedzi producenta 4,4 litra na setkę. Nieźle. Obie wersje zadebiutują w Paryżu.