Czeska marka z roku na rok staje się coraz bardziej popularną marką w Europie. Polski rynek jest tego świetnym przykładem.
Skoda, mimo pozycji lidera, stale się rozwija i promuje swoje produkty. W tym półroczu sprzedała jeszcze więcej samochodów niż w świetnym, analogicznym okresie w roku ubiegłym. Sam sierpień okazał się bardzo udany. Nowi nabywcy otrzymali 3334 egzemplarze, co oznacza 30-procentowy wzrost. Najchętniej kupowany model? Oczywiście Octavia, która łączy technologię Volkswagena z przemyślanym, przestronnym i dobrze wykonanym wnętrzem. Tuż za nią plasuje się Fabia, czyli czeska przedstawicielka segmentu B. Na trzecim miejscu znajduje się Rapid, który spodobał się nie tylko klientom indywidualnym, ale także flotowym. Wkrótce na rynku zadebiutuje Kodiaq (nowy duży SUV), a po nim przyjdzie czas na kolejną generację Yeti. A to oznacza, że sprzedaż Skody będzie wciąż wzrastać.