Po pierwszym kompaktowym SUV-ie, przyszedł czas na drugiego. Peugeot 5008 przeszedł lifting i dołącza do grupy odświeżonych modeli.
Pas przedni jest oczywiście niemal taki sam, jak w 3008. To oznacza zmodyfikowane reflektory z ledowymi pazurami, przeprojektowany grill o jeszcze bardziej indywidualnej stylistyce i masywniejszy zderzak. Z tyłu zagościły natomiast lampy z nowym wypełnieniem.
We wnętrzu poprawiono i tak już bardzo dobre materiały wykończeniowe. Pojawiły się także inne elementy dekoracyjne. Kluczowy jest jednak większy wyświetlacz multimedialny, który szybciej reaguje na dotyk. Ma także bardziej przyjazny interfejs.
Gama jednostek pozostała taka sama. To oznacza, że w ofercie będą dwa silniki benzynowe: 1.2 Puretech (130 KM) i 1.6 Puretech (180 KM). Nie zabrakło również diesli: 1.5 BlueHDi (130 KM) i 2.0 BlueHDi (180 KM). Dwie najmocniejsze konstrukcje współpracują seryjnie z 8-biegowym automatem. W przypadku 130-konnych propozycji, przekładnia automatyczna jest wśród opcji. W podstawie uzupełnia je 6-biegowy manual.