w

Peugeot 5008 po liftingu – śladem mniejszego brata

Peugeot 5008 po liftingu
Peugeot 5008 po liftingu

Po pierwszym kompaktowym SUV-ie, przyszedł czas na drugiego. Peugeot 5008 przeszedł lifting i dołącza do grupy odświeżonych modeli.

Pas przedni jest oczywiście niemal taki sam, jak w 3008. To oznacza zmodyfikowane reflektory z ledowymi pazurami, przeprojektowany grill o jeszcze bardziej indywidualnej stylistyce i masywniejszy zderzak. Z tyłu zagościły natomiast lampy z nowym wypełnieniem.

We wnętrzu poprawiono i tak już bardzo dobre materiały wykończeniowe. Pojawiły się także inne elementy dekoracyjne. Kluczowy jest jednak większy wyświetlacz multimedialny, który szybciej reaguje na dotyk. Ma także bardziej przyjazny interfejs.

Gama jednostek pozostała taka sama. To oznacza, że w ofercie będą dwa silniki benzynowe: 1.2 Puretech (130 KM) i 1.6 Puretech (180 KM). Nie zabrakło również diesli: 1.5 BlueHDi (130 KM) i 2.0 BlueHDi (180 KM). Dwie najmocniejsze konstrukcje współpracują seryjnie z 8-biegowym automatem. W przypadku 130-konnych propozycji, przekładnia automatyczna jest wśród opcji. W podstawie uzupełnia je 6-biegowy manual.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Gdy policjant nie okiełzna mocy oznakowanej Octavii

Gdy policjant nie okiełzna mocy oznakowanej Octavii (wideo)

Celowe hamowanie przed maską ciężarówki - szeryf w Audi

Celowe hamowanie przed maską ciężarówki – szeryf w Audi (wideo)