Tourneo Custom doczekał się kuracji odmładzającej. Co się zmieniło w dużym Fordzie?
Z zewnątrz największą nowością jest pas przedni. Pojawiły się tu reflektory z ciemnym wypełnieniem, większy grill i przeprojektowany zderzak. Tylna część karoserii nie uległa większym modyfikacjom. Tak czy inaczej, auto zdecydowanie wyładniało. Jeszcze więcej dzieje się we wnętrzu, gdzie zagościł zupełnie nowy kokpit, który prezentuje się nowocześniej i bardziej elegancko. Na konsoli centralnej znalazł się dotykowy ekran multimedialny z systemem SYNC 3, który ma znacznie przyjaźniejszy interfejs, niż poprzednicy. Pod ekranem zamontowano natomiast klasyczny panel klimatyzacji. Jeszcze niżej, obok dźwigni zmiany biegów, dorzucono pojemny schowek. Warto dodać, że poprawiono także spasowanie i jakość tworzyw.
Wyposażenie z dziedziny bezpieczeństwa obejmuje: ogranicznik prędkości, tempomat, Cross Traffic Alert, asystentów toru jazdy, martwego pola, ostrzegania przed kolizją, rozpoznawania znaków i awaryjnego hamowania z systemem rozpoznawania pieszych. Z kolei w gamie jednostek znajdą się trzy diesle o mocach 105, 130 i 170 KM.