Tego raczej nikt się nie spodziewał. My jednak widzimy w tym sporo sensu, choć nie jest to takie oczywiste na pierwszy rzut oka.
Koreańska marka rozwija się na różnych frontach. Jej samochody są coraz lepsze i europejska klientela coraz częściej po nie sięga. W grę wchodzi także bardzo dobry marketing. Właśnie dlatego Spider-Man jeździ Hyundaiami.
Producent ogłosił, że jego dwa modele pojawią się w najnowszej części kultowego filmu. W produkcji „Spider-Man: No Way Home” wystąpią Tucson oraz Ioniq 5. Ten drugi pojawił się także w 1,5-minutowej reklamie – w towarzystwie Toma Hollanda i Neda Leedsa. Co ciekawe, za ten krótki materiał odpowiada Jon Watts, reżyser trylogii Spider-Mana. Pierwszy ma natomiast reflektory, które kojarzą się z oczami pająków. Przypadek? Nie sądzę.
Spot przemycający informacje o aucie
Nie chodziło jedynie o wystąpienie samochodu. Reklama ujawnia jedno z praktycznych rozwiązań (przesuwny tunel środkowy) oraz zasięg wynoszący 480 kilometrów. To drugie przemyca znak ujawniający odległość do Nowego Jorku (pokazywany w milach). Klip trafi na telewizory w Stanach Zjednoczonych, Europie, Chinach i Rosji na początku przyszłego roku. Nie zabraknie również plakatów, które będą gratką dla fanów.
„Spider-Man: No Way Home” to ostatnia część trylogii Sony Pictures i Marvel Studios. Premiera filmu odbędzie się 17 grudnia w Hollywood. Podejrzewamy, że do naszego kraju trafi na początku 2022 roku.