Samochody elektryczne cieszą się coraz większą popularnością, czego świetnym tego przykładem jest gama amerykańskiego producenta.
Tesla Model 3 to jeden z jej reprezentantów. Po czterech latach od debiutu, auto zostało delikatnie odświeżone – na tych płaszczyznach, które były wskazywane przez użytkowników. Modyfikacje są skromne, ale jednak…
Amerykański pojazd elektryczny zyskał lżejsze koła (o około kilogram każde), szyby skuteczniej odbijające dźwięk. Największą nowością jest bateria firmy Panasonic o pojemności 80 kWh. To o 5 kWh więcej, niż model sprzed aktualizacji.
Pozostałe dane techniczne są takie same. Test opiera się na wersjach Performance. To oznacza, że obie oferują po 457 koni mechanicznych oraz 660 niutonometrów. Różnica w wadze to zaledwie trzy kilogramy i nie powinna odegrać znaczącej roli.
Wydaje się, że różnice w osiągach tych samochodów powinny być niewielkie lub żadne. Czy rzeczywiście tak było? Sprawdźcie: