w

Wzrost sprzedaży dwóch luksusowych marek

Kryzys zawsze najbardziej dotyka najbiedniejszych. Bogaci pozostaną bogatymi na zawsze. Właśnie z tego powodu sprzedaż luksusowych samochodów nie spada. A z tego cieszą się Bentley i Rolls Royce.

 

Obie marki zanotowały znaczną poprawę sprzedaży. Rolls Royce sprzedał w 2013 roku 3630 aut, czyli znacznie więcej niż w 2012 roku. Największy wzrost zanotował w Chinach (17%) i Bliskim Wschodzie (11%). Z kolei Bentley w tym samym okresie znalazł 10 120 nowych klientów – o 19% więcej niż rok wcześniej. Największy rynek? Oczywiście Stany Zjednoczone.

 

Mamy nadzieję, że dodatkowy zastrzyk gotówki zostanie przeznaczony na tworzenie nowych modeli, które również odniosą sukcesy rynkowe.

 

Źródło: WCF

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Silnik Wankla powróci w 2016 roku

Seat Leon ST 4Drive