w

Rolls-Royce – świetne wyniki sprzedaży

Napięte sytuacje polityczne na całym świecie czy kryzysy ekonomiczne zdają się omijać luksusowe marki samochodów.

rolls_royce_wraith_2016_1

Świetnym tego przykładem jest Rolls-Royce, który wciąż zwiększa swoje grono klientów. Miniony 2016 rok był dla brytyjskiej firmy kolejnym powodem do zadowolenia. Auta tego producenta wybrało bowiem 4011 klientów. To naprawdę spora liczba, mimo że niższa niż w 2015 roku. Zainteresowanie Rolls-Royce’ami wzrosło w Niemczech (+30%) i Japonii (+50%). Co ciekawe, najlepsze wyniki sprzedaży zanotował salon w Dubaju. Spodziewamy się, że rok 2017 będzie równie dobry, a może nawet rekordowy.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Innowacja w przemyśle motoryzacyjnym

Elektryczny sportowiec Infiniti coraz bliżej