w

Porsche 911 GT3 Edo Competition

Firma Edo Competition postanowiła zrobić z Porsche 911 GT3 jeszcze skuteczniejszego sportowca.

porsche_911_gt3_edo_competition_2016_2

Tam, gdzie była szansa na zaoszczędzenie cennych kilogramów zastosowano karbonowe zamienniki. Teraz można nawet stwierdzić, że włókno węglowe jest praktycznie z każdej strony. Co więcej, zwiększono boczne wloty powietrza i te, które znajdują się w zderzaku. Zdecydowano się także na montaż przedniego splittera. Zmiany nie są może ogromne, ale na tyle istotne, że poprawiają zarówno właściwości aerodynamiczne, jak i trakcyjne niemieckiego supersamochodu. Sercem GT3 jest dalej sześciocylindrowy, czterolitrowy silnik generujący 500 KM. Dzięki obniżeniu masy do 1420 kg,  charakterna odmiana 911-tki rozpędza się do pierwszej setki w 3,3 sekundy, co zbliża ją do świata sportowych motocykli. A to już mówi samo za siebie…

 

Źródło: Carscoops

 

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

4 komentarze

Dodaj odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kiedy zadebiutuje Mercedes-AMG GT Roadster?

Jakim samochodem podróżował Papież po Armenii?