Firma Edo Competition postanowiła zrobić z Porsche 911 GT3 jeszcze skuteczniejszego sportowca.
Tam, gdzie była szansa na zaoszczędzenie cennych kilogramów zastosowano karbonowe zamienniki. Teraz można nawet stwierdzić, że włókno węglowe jest praktycznie z każdej strony. Co więcej, zwiększono boczne wloty powietrza i te, które znajdują się w zderzaku. Zdecydowano się także na montaż przedniego splittera. Zmiany nie są może ogromne, ale na tyle istotne, że poprawiają zarówno właściwości aerodynamiczne, jak i trakcyjne niemieckiego supersamochodu. Sercem GT3 jest dalej sześciocylindrowy, czterolitrowy silnik generujący 500 KM. Dzięki obniżeniu masy do 1420 kg, charakterna odmiana 911-tki rozpędza się do pierwszej setki w 3,3 sekundy, co zbliża ją do świata sportowych motocykli. A to już mówi samo za siebie…
Źródło: Carscoops
Od zawsze uwielbiałem Porsche, są piękne!
Też uważamy, że 911-tka jest super!
Widzę, że mamy tego samego faworyta 🙂
🙂