w

Polski cennik Peugeota 508 po face liftingu

Rzadko kiedy w segmencie D zdarzają się tak gruntowne modernizacje przy okazji liftingu. Odświeżony Peugeot 508 prezentuje się świetnie, co jest zasługą nowego pasa przedniego.

peugeot_508_sw_face_lifting_2014_2

Polski oddział francuskiej marki ujawnił cennik, jaki będzie obowiązywał na naszym rynku. Ofertę otwiera podstawowa wersja Access zintegrowana z benzynowym silnikiem 1.6 VTi o mocy 120 KM. Taki wariant to wydatek 81 000 zł. Z tym silnikiem będzie dostępny tylko sedan. Nawet w podstawie można liczyć na dobre wyposażenie. Oprócz elektrycznych szyb i lusterek (z funkcją podgrzewania) znalazły się komputer pokładowy, system audio z 6 głośnikami i klimatyzacja. W kwestii bezpieczeństwa również nie powinno być zastrzeżeń. Auto zostało wyposażone w komplet poduszek powietrznych, pełen zakres systemów stabilizacji toru jazdy i progresywne wspomaganie kierownicy.

peugeot_508_sw_face_lifting_2014_3

Podstawowy diesel to 1.6 e-HDi o mocy 115 KM. Oferowany będzie od drugiego poziomu wyposażenia (Active). Jego ceny startują od  99 700 zł (za sedana) i 103 500 zł (508 SW). Wersja Active będzie wzbogacona o dwustrefową automatyczną klimatyzację, tempomat, czujniki parkowania, nowy ekran dotykowy o przekątnej 7 cali i zestaw audio, w którego skład wchodzi 8 głośników.

peugeot_508_sw_face_lifting_2014_4

Kolejne jednostki to popularny benzyniak 1.6 THP o zwiększonej mocy do 165 KM. Dostępny będzie z manualem jak i automatem. Jeśli chodzi o jednostki wysokoprężne, to dalej w ofercie pozostanie 2-litrowy motor HDI w dwóch wariantach: 140 KM (tylko manual) i 160 KM (manual lub automat). Ofertę zamyka wersja GT, która będzie dostępna z dieslem 2.0 HDI generującym 180 KM. Będzie dostępna wyłącznie ze skrzynią automatyczną. W tym przypadku ceny sedana zaczynają się od 143 900 zł, a SW od 148 900 zł. W wyposażeniu standardowym znajdą się w pełni ledowe reflektory z funkcją doświetlania zakrętów, nawigacja, ekran dotykowy, skórzane i podgrzewane fotele, Head-up display i 18-calowe felgi.

 

Źródło: Peugeot

 

 

 

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Honda Civic Black Edition

Mercedes C 220 BlueTEC 7G-Tronic – Gwiazda segmentu D