w

Plany koncernu PSA Peugeot Citroen

Francuski koncern ma się coraz lepiej. Właśnie przedstawił nam nową strategię.

citroen_e_mehari_2016_4

Nosi ona nazwę „Push to pass” i jest planem rentownego wzrostu sprzedaży i organicznego rozwoju. Będzie trwać od 2016 do 2021 roku. Jego główne cele to uzyskanie bieżącej marży operacyjnej o średniej wysokości 4% w ciągu dwóch najbliższych lat, a po 5 latach – 6 procent. Będzie to związane ze zwiększeniem wydajności i poszerzeniem oferty sprzedażowej (usługi, flota, leasing, samochody używane).

ds_3_cabrio_performance_2016_2

Ofensywa modelowa wszystkich trzech marek (Citroen, DS, Peugeot) obejmie 26 samochodów osobowych i 6 dostawczych, wśród których znajdzie się nawet pick-up. Co więcej, pojawi się 7 aut hybrydowych (z możliwością ładowania) i 4 pojazdy elektryczne. Nie zabraknie także samochodów autonomicznych i connected cars. Zapowiada się więc naprawdę interesująco.

 

Źródło: Peugeot

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poraniona twarz Clarksona

Audi A3 po liftingu