Francuski koncern ma się coraz lepiej. Właśnie przedstawił nam nową strategię.
Nosi ona nazwę „Push to pass” i jest planem rentownego wzrostu sprzedaży i organicznego rozwoju. Będzie trwać od 2016 do 2021 roku. Jego główne cele to uzyskanie bieżącej marży operacyjnej o średniej wysokości 4% w ciągu dwóch najbliższych lat, a po 5 latach – 6 procent. Będzie to związane ze zwiększeniem wydajności i poszerzeniem oferty sprzedażowej (usługi, flota, leasing, samochody używane).
Ofensywa modelowa wszystkich trzech marek (Citroen, DS, Peugeot) obejmie 26 samochodów osobowych i 6 dostawczych, wśród których znajdzie się nawet pick-up. Co więcej, pojawi się 7 aut hybrydowych (z możliwością ładowania) i 4 pojazdy elektryczne. Nie zabraknie także samochodów autonomicznych i connected cars. Zapowiada się więc naprawdę interesująco.
Źródło: Peugeot