Niemiecka marka rodem z Russelsheim wyceniła nowe wcielenie swojego flagowego modelu.
Insignia dalej będzie walczyć w trudnym segmencie D, gdzie znajdziemy takie tuzy jak Volkswagen Passat czy Ford Mondeo. W Niemczech zostały już ujawnione ceny startowe. Odmiana Grand Sport (sedan) to koszt co najmniej 25 940 euro. Najtańszy Sports Tourer (kombi) kosztuje natomiast 1000 euro więcej. W bazowych wariantach znajdziemy nową jednostkę 1.5 turbo, która generuje 140 KM i 250 Nm momentu obrotowego. Warto dodać, że dane producenta mówią o średniej na poziomie 5,7 litra w cyklu mieszanym. Już teraz można wspomnieć, że w gamie silników znajdziemy także mocniejsze 1.5 turbo (165 KM), 2.0 turbo (260 KM), diesla 1.6 CDTI w dwóch wariantach (110- i 136-konnym) oraz 2.0 CDTI (170 KM). Szczegółowy cennik i polska oferta pojawi się niebawem.