w

Nowy Citroen C3 – sukces sprzedaży

Citroen ma powody zadowolenia. Najnowsza generacja C3 sprzedaje się bowiem bardzo dobrze.

Citroen C3 1.6 BlueHDi Shine

Francuski przedstawiciel segmentu B znalazł już 100 tysięcy nabywców. W pierwszym kwartale 2017 roku sprzedaż tego modelu wzrosła o 70% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Według danych Citroena, C3 pozyskał 60% nowych klientów indywidualnych. Co więcej:
– prawie 50% sprzedanych samochodów stanowi wersja z najbogatszym wyposażeniem (Shine);
– ponad 60% sprzedaży stanowią wersje z dwukolorowym nadwoziem;
– ponad 60% sprzedanych samochodów jest wyposażonych w panele Airbump?;
– ponad 30% sprzedanych samochodów posiada opcjonalny wystrój wnętrza.

Jesteśmy pewni, że ten trend sprzedażowy utrzyma się przez wiele miesięcy. Jeśli chcecie poznać lepiej ten model, sprawdźcie nasz test topowej wersji z dieslem pod maską.

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ford Transit Custom Plug-In Hybrid

Nowy Opel Corsa – kiedy debiut?