Citroen ma powody zadowolenia. Najnowsza generacja C3 sprzedaje się bowiem bardzo dobrze.
Francuski przedstawiciel segmentu B znalazł już 100 tysięcy nabywców. W pierwszym kwartale 2017 roku sprzedaż tego modelu wzrosła o 70% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Według danych Citroena, C3 pozyskał 60% nowych klientów indywidualnych. Co więcej:
– prawie 50% sprzedanych samochodów stanowi wersja z najbogatszym wyposażeniem (Shine);
– ponad 60% sprzedaży stanowią wersje z dwukolorowym nadwoziem;
– ponad 60% sprzedanych samochodów jest wyposażonych w panele Airbump?;
– ponad 30% sprzedanych samochodów posiada opcjonalny wystrój wnętrza.
Jesteśmy pewni, że ten trend sprzedażowy utrzyma się przez wiele miesięcy. Jeśli chcecie poznać lepiej ten model, sprawdźcie nasz test topowej wersji z dieslem pod maską.