w

Niemcy sprzedają w Chinach więcej aut niż rodzime marki

Coraz więcej producentów poważniej traktuje rynek chiński. Spory potencjał dostrzegają przede wszystkim marki niemieckie.

volkswagen_lamando_2014_6

Dowodem takiego stanu rzeczy są świetne wyniki sprzedaży. W Chinach niemieckie marki mają aktualnie udział rynkowy na poziomie 24%, co oznacza wzrost o 3% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym. To oznacza, że sprzedają więcej samochodów niż wszystkie chińskie marki razem wzięte. Francuskie marki, Peugeot i Citroen, również notują wzrosty, co oznacza, że Chińczycy lubią europejskie samochody.

 

Źródło: WCF

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Mercedes CLA przeszedł kilka poprawek

Ceny paliw spadają