w

Mocna reklama ProfiAuto. Coś stukało w bagażniku… (wideo)

Mocna reklama ProfiAuto. Coś stukało w bagażniku... (wideo)

Kontrowersja jest dźwignią marketingu. Doskonale zdają sobie z tego sprawę rynkowi potentaci, wśród których znajduje się również sieć hurtowni motoryzacyjnych.

To kolejna mocna reklama ProfiAuto. Firma zainwestowała duże pieniądze, by zaistnieć w branży, a takie produkcje pozwalają jej uzyskiwać większe zasięgi. Czy to dobra metoda, by zdobywać popularność? Nie mamy wątpliwości, że tak.

Reklama ma zwracać uwagę i sprawiać, że widz zapamięta firmę. Nawet jeśli materiał nie przypadnie mu do gustu. I w tym tkwi sporo sensu. Klientowi ma podobać się przede wszystkim cena. Na jej podstawie większość z nas wybiera konkretne produkty. Dzięki takim projektom marketingowym wiemy, gdzie ich szukać.

Mocna reklama ProfiAuto

W kampanii biorą udział Łowcy.B. To oczywiście znany kabaret, który powstał dokładnie 20 lat temu. Jego założycielami byli studenci Wydziału Artystycznego Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie. Aktualni członkowie tego tworu to Bartosz Góra, Sławomir Szczęch i Maciej Szczęch.

Nowa produkcja została nakręcona na warsztacie, co oczywiście nie dziwi. Konwersację z przygłupim klientem przerywa inny mężczyzna – typ ważniaka, agresora. Informuje o stukach wydechu, co ma być związane z prowizoryczną naprawą na „trytytki”. Jak można się domyślać, finał sprawy jest nieco inny. I nie, nie chodziło o ziemniaki. Stuki powodowało coś innego.

Mocna reklama ProfiAuto
W reklamie biorą udział członkowie kabaretu Łowcy.B

Ta mocna reklama ProfiAuto spodobała się internautom, czego dowodem jest naprawdę świetny wynik na YouTube. Wygenerowała już ponad 904 tysiące wyświetleń. Nie ma wątpliwości, że jeszcze w tym miesiącu przekroczy milion. A taki wynik robi wrażenie.

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Hybrydy Toyoty

Klienci Toyoty stawiają na hybrydy. Już ponad połowa z nich wybiera zelektryfikowane modele

Wypadek motocyklisty na krętej drodze

Czołówka motocyklisty z samochodem. Lekkomyślne zachowanie kierowcy (wideo)