w

Mitsubishi Lancer Evo X Final Edition

Lubię samochody Mitsubishi. Nie da się ukryć, że najbardziej Lancera Evolution.

mitsubishi_lancer_evo_x_final_edition_2015_2

I właśnie dlatego jest mi trudno pogodzić się z decyzją japońskiej marki. Wycofanie modelu, który rozsławia markę na całym świecie, jest ikoną rajdów, bohaterem filmów i marzeniem małych chłopców, to dość kontrowersyjna decyzja. Mitsubishi postawi teraz na SUV-y i crossovery, czyli konstrukcje, które cieszą się znacznie większym zainteresowaniem. Pozostaje już tylko pogodzić się z tą decyzją i zaprezentować Wam Evo X Final Edition, które jest „ostatnim pożegnaniem”.

mitsubishi_lancer_evo_x_final_edition_2015_3

Auto zostało wyposażone w zawieszenie firmy Bilstein i układ hamulcowy Brembo. Pod maską mieszka natomiast 2-litrowa jednostka z doładowaniem, która generuje 291 KM. To znacznie mniej niż w egzemplarzu koncepcyjnym, ale i tak wystarczająco, by dać sporo frajdy z jazdy. Produkcja Final Edition zostanie ograniczona do 1000 sztuk.

 

Źródło: Carscoops

 

Avatar photo

Napisane przez Wojciech Krzemiński

Jestem dziennikarzem motoryzacyjnym i przedsiębiorcą. Od 2012 roku prowadzę NaMasce.pl. Tworzę dla Was materiały o tematyce samochodowej i motocyklowej, ale też zaglądam do światów technologii, fotografii i biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wyjątkowy jubileusz Land Rovera

Subaru BRZ będzie dostępne w wersji STI